Що являють собою автомобільні каталізатори і чому вони такі цінні

Содержимое

«Каталізатор» — це хімічна речовина, яка викликає хімічну реакцію. Металевий каталізатор використовує спеціальні хімічні поєднання для очищення шкідливих газових речовин з двигуна перед тим, як вони вийдуть з вихлопної труби в атмосферу.

Каталітичний нейтралізатор зазвичай виглядає як глушник вихлопних газів, тільки менший і тонший. На сучасних автомобілях каталізатори зазвичай розміщуються прямо біля двигуна, щоб вони швидше прогрівались.

Навіщо автомобілям потрібен каталітичний нейтралізатор?

Вихлопні гази автомобіля виробляють велику кількість токсичних викидів, які завдають шкоди нашому навколишньому середовищу, якщо вони викидаються безпосередньо в повітря, викликаючи кислотні дощі та смог.

Такими забруднювачами є в основному:

  • Гідрокарбонати.
  • Оксиди азоту.
  • Окис вуглецю.

Починаючи з 1960-х років, виробники автомобілів намагаються знайти нові способи зменшити викиди вихлопних газів, що викидаються з транспортних засобів.

У 1975 році з’явився каталітичний нейтралізатор – і зараз він є найважливішою частиною системи контролю викидів вихлопних газів автомобіля.

У 1993 році було введено закон для всіх вироблених бензинових автомобілів мати каталітичний нейтралізатор, встановлений на вихлопі, щоб відповідати європейським стандартам викидів.

На сьогоднішній день сучасні дизельні автомобілі оснащуються сажовими фільтрами.

Як працює каталітичний каталізатор

Усередині конвертера гази протікають через щільну стільникову структуру, виготовлену з кераміки та покриту каталізаторами різного класу. Стільникова структура допомагає газам одночасно торкатися більшої площі каталізатора, тому вони перетворюються швидше та ефективніше.

Як правило, в каталітичному нейтралізаторі використовуються два різних каталізатора:

Один з них в основному бореться із забрудненням оксидом азоту за допомогою хімічного процесу видалення кисню (відновлення). Це розщеплює оксиди азоту на азот і кисень, які є нешкідливими газами.

Інший каталізатор працює шляхом протилежного хімічного процесу додавання кисню (окислення) і перетворює монооксид вуглецю в CO2. Інша реакція окислення перетворює незгорілі вуглеводні у вихлопних газах у воду та вуглекислий газ.

Є три важливі метали, які використовуються всередині конвертерів

  • Платина – , як правило, є найкращим металом для загальної відмінної продуктивності в області каталітичних конвертерів. Платина може бути використана як метал, який допомагає знешкодити випаровування та забруднення, що надходять від двигуна автомобіля, і перед тим, як він прийде до вихлопу, щоб уловити шкідливі частинки та через різні іони, він зведе нанівець або скасує негативний вплив на навколишнє середовище.
  • Паладій – , як правило, дорожчий у використанні, ніж платина, тому він є предметом розкоші вищого класу для каталітичних нейтралізаторів.
  • Родій – використовується відновлювальний агент для усунення випарів, а потім у парі з паладієм, щоб допомогти усунути більше токсичних газів.
  • Керамічна або металева фольга — це те, що ви бачите і насправді відноситься до категорії дорогоцінних металів.

Ось чому існують покупці металобрухту та каталітичних нейтралізаторів, щоб купувати їх у вас за справедливим існуючим ринковим курсом і мати можливість об’єднати ці конвертори разом з іншими каталізаторами, які у них є, і відправляти їх постачальникам і переробникам нижче за течією та отримувати певний прибуток від це.

Цінність каталітичних нейтралізаторів за штуку отримується від багатьох покупців, проводячи широку оцінку каталізаторів того самого типу, знаючи, який фактичний обсяг вилучення дорогоцінних металів буде зсередини, а потім мати можливість використовувати попередньо отриману формулу на основі поточних ринкових цін на платину, паладій та родій, щоб створити остаточну ціну.

Добавить комментарий