Содержимое
Про автомобіль Сітроен Берлінго
Трохи більше двох десятиліть та 1,7 мільйона автомобілів тому компанія Citroën винайшла зовсім новий клас доступних MPV на базі фургона під назвою Berlingo.
Він був компактним, простим і гнучким, сконструйованим з використанням великої кількості компонентів невеликих люків для контролю вартості і складності, але при цьому мав такий великий простір салону, що затьмарив всі інші види сімейних автомобілів.
Він їде тихо і м’яко, приймаючи «прогулянковий» рух, що нагадує оригінальну модель, але набагато краще контрольований.
Незабаром у всіх з’явилося щось подібне: дві задні зсувні двері, п’ять просторих сидінь і величезна прямокутна призма простору ззаду, здатна вмістити величезний багаж і кухонну мийку. Він став настільки успішним, що за 22 роки було лише дві його модифікації.
Тепер перед нами третє покоління Berlingo у двох версіях: знайома п’ятимісна модель розміром 4,4 метра та нова семимісна версія, яка на 35 см довша. Він розділяє платформу з двома іншими побратимами від PSA Group, Peugeot Rifter та Vauxhall Combo Life.
Найкраща новина для любителів Berlingo полягає в тому, що, створюючи цей сучасний продукт, Citroën навмисно прагне повернути зовнішній вигляд і дух чудового оригіналу, визнаючи приватно, що автомобіль другого покоління, незважаючи на його успіх, не був його кращою дизайнерською роботою.
Повсякденна вартість, плюс надійність та безпека
Якщо ви зупинитеся на моделі 1.2 Puretech 110 Feel M, яку ми рекомендуємо, Citroen Berlingo значно дешевше більшості своїх конкурентів MPV, незалежно від того, купуєте ви за готівку або за програмою PCP. Виняток становлять Peugeot Rifter і Vauxhall Combo Life, які, крім косметики, насправді, є одним і тим же автомобілем.
Його експлуатація має бути відносно дешевою завдяки конкурентоспроможній паливній економічністі — офіційна комбінована витрата бензинового двигуна 1.2 Puretech 110 становить 43,5 миль на годину. Якщо ви плануєте використовувати Berlingo як службовий автомобіль, його викиди CO2 складають від 146 г/км, що ставить його у більш високу межу податкових смуг для пільг у натуральному вираженні (BIK). Якщо ви розраховуєте на великі річні пробіги, дизельна версія виявиться ще економічнішою.
Стандартне обладнання щедре. Незважаючи на те, що Feel є початковою комплектацією, ви отримуєте кондиціонер, автоматичні фари та склоочисники, круїз-контроль, рульове колесо зі шкіряною обробкою, електричні передні склопідйомники та дзеркала заднього виду з електроприводом. Вона також включає 8,0-дюймову інформаційно-розважальну систему та задні датчики паркування.
Ви також отримаєте безліч функцій безпеки, включаючи автоматичне екстрене гальмування (AEB), допомогу під час руху по смузі та розпізнавання дорожніх знаків. Проте автомобіль не одержав п’ятизіркового рейтингу Euro NCAP, набравши чотири зірки з п’яти, оскільки вважалося, що система AEB не особливо ефективна. Проте для його структурної цілісності було мало претензій.