Содержимое
В останні роки Mazda поступово підвищувала привабливість 6-ї моделі, представивши у 2018 році шикарні комплектації Grand Touring Reserve та Signature, обидві з яких оснащені 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом, потужність якого на 63 к.с. більше, ніж у стандартного безнадувного двигуна.
Кидати чорні колеса та затемнене оздоблення на існуючу модель і називати її спеціальним випуском – побитий тренд. Mazda є останнім автовиробником, що купився на цей прийом, пропонуючи Carbon Edition для моделей 6, CX-5 і CX-9 2021 року. Для Mazda 6 це означає чорні 19-дюймові колеса, чорний спойлер та чорні корпуси бічних дзеркал. Червоні шкіряні сидіння Carbon Edition виділяються, а фарба Polymetal Grey Metallic справді виглядає красиво у стилі мокрого цементу.
Мінуси:
- буркотливі звуки двигуна;
- застаріла інформаційно-розважальна система, яку дуже часто не беруть до уваги.
Докладніше про Мазда 6
Заснована на добре оснащеній моделі Grand Touring Reserve, Carbon Edition у стандартній комплектації поставляється з достатньою кількістю функцій, щоб виправдати свою ціну. У список обладнання входять передні сидіння з підігрівом та вентиляцією, проекційний дисплей, стереосистема Bose з 11 динаміками, люк на даху та бездротовий зв’язок Apple CarPlay. Mazda 6 справляється з інформаційно-розважальним інтерфейсом попереднього покоління Mazda, який візуально застарів та помітно гальмує. Більшість решти лінійки перейшла на більш сучасну систему з більшими дисплеями і швидшою роботою.
Салон Mazda 6 – стильне та досить престижне місце як для водія, так і для пасажирів. Вишукана хромована обробка, приємний на дотик зернистий пластик та ретельно продумані елементи управління. Тим не менш, салони класу вище не є рідкістю в сегменті сімейних седанів, оскільки висококласні версії Honda Accord та Hyundai Sonata пропонують однаково висококласне оснащення. Але інтер’єр 6 примудряється бути стильнішим, ніж у Accord, і менш яскравим, ніж у Sonata, забезпечуючи гармонію зі смаком.
Автомобіль і водій
У той час як turbo Mazda 6 не може зрівнятися з бічними обмеженнями додаткової літньої гуми N Line, її чуйне і приємне рульове управління просто благає, щоб його крутили в поворотах і з поворотів, насміхаючись над водієм, щоб використовувати трохи більше газу, ніж зазвичай можна було б при повсякденному керуванні. Наша єдина критика – груба поведінка турбодвигуна. Порівняно з гладким як шовк турбодвигуном Accord, 2,5-літровий двигун Mazda звучить абсолютно грубо, бурчучи на низьких обертах.
Основні елементи шести — чудовий дизайн і захоплююча динаміка водіння — вже перевершили наші очікування від звичайного сімейного седана, так що не факт, що модний зовнішній вигляд зробить або зруйнує стан шести. Великі кількості покупців седанів слід розглянути Mazda, з надуманою зовнішньою обробкою або без неї.