Як привернути увагу покупця зовнішньою рекламою?

Зовнішня реклама використовується для інформування широкої аудиторії про товари, послуги, акції та події, а також для формування позитивного іміджу компанії, просування конкретної торгової марки або бренду. Вона є ефективним інструментом привернення уваги, збільшення продажів та розширення цільової аудиторії. Крім того, зовнішня реклама, така як покажчики та інформаційні таблички від виробничої компанії Thor Print, може вказувати на місце розташування магазину або офісу та посилювати ефект від інших видів реклами. Як привернути увагу покупця зовнішньою рекламою – кілька порад від досвідчених маркетологів.

Зовнішня реклама — основні види

Зовнішня реклама включає широкий спектр рекламних носіїв, що розміщуються поза приміщеннями на відкритому просторі. Основними типами зовнішньої реклами є:

  • білборди — рекламні щити великого формату, які зазвичай розміщуються вздовж доріг і в людних місцях;
  • сіті-лайти та лайт-бокси — конструкція зовнішньої реклами, що є невеликою, зазвичай двосторонньою, світловою панеллю з внутрішнім підсвічуванням;
  • реклама на транспортних засобах – рекламні наклейки на легковому, вантажному, громадському та пасажирському автотранспорті;
  • вивіски — рекламні конструкції, що розміщуються на фасадах будівель, які зазвичай вказують на місце розташування компанії, магазину або офісу;
  • штендери — невеликі переносні рекламні конструкції, які зазвичай встановлюються на тротуарах перед входом до магазину або офісу;
  • об’ємні літери та рекламні конструкції;
  • digital-екрани — електронні табло та екрани, що використовуються для показу динамічної реклами;
  • рекламні плакати та афіші – друкарські матеріали великого формату.

Як привернути увагу до зовнішньої реклами

Для максимально ефективного привернення уваги до зовнішньої реклами фахівці рекомендують використовувати яскраві кольори, контрастні поєднання, простий текст, надрукований великим шрифтом, креативні елементи, включаючи незвичайні форми, об’ємні літери та фігури, інсталяції тощо. Зовнішня реклама обов’язково має бути адаптована до навколишнього оточення – вона не повинна зливатися з фоном. Графічні образи, фотографії та зображення повинні формувати позитивний зворотний зв’язок із потенційною аудиторією. Зовнішня реклама повинна обов’язково виділятися на тлі конкурентів – уникайте шаблонів та штампів.